Статьи

Огляд Chery Tigo 8 Pro

Огляд Chery Tigo 8 Pro 1

Chery Tiggo 8 Pro – це 186 кінських сил, багате оздоблення та гарантія. Але дечого не вистачає , Tiggo 8 Pro – це фактично рестайлінговий Tiggo 8, який продається у нас уже рік.

Огляд Chery Tigo 8 Pro 2

А головна «залізна» відмінність у тому, що на 8 Pro ставлять не тільки дволітровий 170-сильний мотор у парі з варіатором, а й турбодвигун 1.6T-GDI (безпосередній упорскування, 186 к.с.) у поєднанні з 7-ступінчастим роботом Getrag.

Компанія Chery продовжує радувати українців  новинками і, як і раніше, залишається головним автомобільним ньюсмейкером цього року. Навесні у продаж надійшов довгоочікуваний кросовер з повним приводом, найпотужнішим мотором та новим салоном.
На батьківщині машина продається за назвою Tiggo 8 Plus.
Базова модифікація в Китаї – це “м’який гібрид” з 48-вольтовою батареєю.
З неї черпає енергію стартер-генератор, що додає додаткового моменту на колінвал при розгоні.
А ось в Україні базовою стала версія з 2,0-літровим турбомотором SQRD4T20, пов’язаним із варіатором 025CHC.

2,0-літровий двигун розвиває 170 к.с., 250 Нм в діапазоні від 2000 до 4500 об/хв.
У Китаї базовий гібрид має п’ятимісне компонування салону, а у нас шкіряний семимісний пропонують безальтернативно.
Версія з 1,6-літровим двигуном SQRF4J16, оснащеним турбонаддувом, та безпосереднім упорскуванням палива розвиває 186 «конячок» і тягу в 275 Нм при 2000-4000 об/хв.
Він уже працює в парі із семиступінчастим «автоматом» із двома мокрими зчепленнями.
І якщо у варіаторної версії передбачено лише одну головну передачу, то на DCT — дві.
На першому, другому, шостому та сьомому щаблях переднього ходу задіяний ступінь з передавальним числом 3,789.
На третій, четвертій, п’ятій та задньому ході використовується «коротка» 4,235.
До речі, ця коробка типу double clutch transmission йде з безтросовим селектором.
Зі схвалення типу транспортного засобу (ОТТС) на Chery Tiggo 8 Pro випливає, що Chery Tiggo 8 Pro ще одним силовим агрегатом, який теоретично може стати «найосновнішим».
Мова про 1,5-літровий турбомотор SQRE4T15B.
Як і у 2,0-літрового двигуна, у нього впорскування розподілене, тобто у впускні патрубки, а не в циліндри.
Він видає 147 «конячок» та 210 Нм тяги при 1750-4500 об/хв.
У пару до нього ставлять вже шестиступінчастий «автомат» із двома сухими зчепленнями, і в нього також дві головні пари.
Саме Chery Tiggo 8 Pro стане першим  автомобілем Chery, оснащеним повним приводом.

Екстрер’єр

Почнемо нашу розповідь традиційно з екстер’єру . Модель виконана в стилістиці нової генерації «Чері» – звужені фари, 3D-решітка радіатора – всі відтінки Tiggo 7 Pro, що подорослішала і змужніла. Але відразу відсилання до дорожчого класу — матрична лінзована оптика. Думаю, вночі висвітлювати дорогу буде просто чудово, та й іде ця опція вже в базовому оснащенні. Як на мене, рестайлінг екстер’єру виявився більш ніж вдалим. Єдиний момент, де мені не вистачило китайського лиску: де мій хром на перемичці між задніми ліхтарями?

Інтер’єр

Але найприємніше чекає на нас у салоні «Тігго». Перебуваючи всередині, ти банально почуваєшся людиною, про яку подумали та подбали. Дуже високий рівень обробки та якості складання видно неозброєним поглядом. Єдине, що тепер вибивається із загальної концепції – це кермо від попередніх моделей лінійки «Чері». Адже в Китаї він інший.

Огляд Chery Tigo 8 Pro 3

Але навіть з думками про те, чого нам не довезли, в автомобілі не менш комфортно. Приємний коричневий відтінок екошкіри на кріслах та вставках дверних карток додає затишку. А величезний панорамний дах із люком! З місця водія навіть не видно, де вона закінчується ззаду!

Перед нашими очима модна і з гарною графікою комбінація приладів у вигляді дисплея, але як виявилося, тем на вибір не так багато – точніше одна. Виглядає приємно, функціонал мінімальний. Планшет мультимедійного комплексу працює швидко, переклад правильний. Та й картинка з камер кругового огляду порадувала чіткістю та роздільною здатністю. Але на цьому не все! Є ще один екран керування блоком двозонної кліматичної установки. Причому її функції продубльовані зручними перемикачами як для водія, так і для пасажира. Також сюди виведено функцію включення обігріву вітрового скла – тепер не треба лізти в надра ММС для його включення, як на попередніх моделях «Чері». Та й загалом радує автомобіль теплими опціями.

Є окрема ніша для бездротової зарядки смартфона, але під підлокітником також є місце, де його можна розташувати і заряджати по дроту, — зроблено зручно. Та й сам простір боксу підлокітника величезний і має охолодження.

А тепер перемістимося на середній ряд “Тігго 8 Про”. І тут по оснащенню так само, як і на дорестайлінгової версії. Диван регулюється і по куту нахилу спинки, і вильоту. Навіть із моїм зростом 195 сантиметрів дуже зручно.

Ну і основна фішка, заради якої багато хто розглядатиме саме «вісімку» — третій ряд сидінь. Потрапити туди можна, як і на колишній моделі, тільки з пасажирського боку. І навіть я туди зміг уміститись! І скажу так: не дуже довгу поїздку витримати б я там зміг. А так, звісно, в ідеалі місця для дітей.

З розкладеним третім рядом сидінь багажного відділення, можна сказати, ні – помістяться кілька пакетів із магазину. А от якщо скласти обидва ряди сидінь, то виходить просто королівське спальне місце і, якщо ви ще не маєте дітей, а берете автомобіль на майбутнє, то можна вирушити на природу і попрацювати над цим питанням з вашою коханою)

Технична складова

Ну а тепер поговоримо про технічну складову Tiggo 8 Pro. У нашій максимальній версії під капотом розташована гордість інженерів Чері та компанії AVL – турбодвигун об’ємом 1.6 літра, що видає 186 к.с. і крутний момент 290 Нм. І саме на цей двигун у Китаї дається довічна гарантія. А в нашій країні, для збереження ресурсу, я радив би не слухати тих, хто дозволив лити в бак АІ-92, і все-таки вибирати паливо з вищим октановим числом. Дуже сподобалася витрата бензину на неодруженому ходу — його практично немає. Даний двигун агрегатується з 7-ступінчастою преселективною роботизованою коробкою мокрого типу Getrag. І цей тандем знайомий нам за моделлю CheryExeed TXL. Але тут явно відкалібрували налаштування, і ця зв’язка працює ідеально.

А ось за їздовими характеристиками абсолютно нічого нового – автомобіль побудований на тій же модульній платформі Т1Х, що й попередні моделі Chery. В міру жорстка підвіска, що добре почувається на високих швидкостях. Не сподобалися лише налаштування кермового керування – занадто синтетичний електропідсилювач, навіть у режимі Sport йому не вистачає зворотного зв’язку.

Ну і на завершення я можу сказати одне — і я навіть цього не приховую — автомобіль мені дуже сподобався. Напевно, це перший «китаєць» на нашому огляді, до якого практично не виникло претензій та питань, а отже, це черговий крок китайського автопрому, зокрема Chery, на шляху до нашого вибору.

 

Back to list

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *