Статьи

Виразність напівпрозорої реклами. Перфоровані самоклеючі плівки

Стосовно зовнішньої реклами висувається декілька основних вимог, серед яких виразність, яскравість та напівпрозорість. Це дуже поширено при виготовленні реклами для транспорту, банерної графіки для магазинів, яка не затінює товари на вітрині, та в створенні відеореклами для вітрин, яка в денний час повністю прозора. Пропонуємо вашій увазі кілька матеріалів, які можуть цілковито задовольнити всі потреби рекламодавців.

Виразність напівпрозорої реклами. Перфоровані самоклеючі плівки 1

 

Складно собі уявити, що лише кілька років тому в асортименті виробників реклами було кілька одиниць плівки с напівпрозорими властивостями. Серед них треба виділити ORACAL 8100, 8300, 8500 та 8510, а також перфоровані плівки для транспорту OneWay Vision. Слід зазначити, що далеко не всі ці матеріали відповідають потребам рекламодавців. Справа в тому, що згідно з вимогами, реклама повинна бути лише з однієї сторони плівки, при цьому інша повинна забезпечувати прозорість та проникнення світла. Окрім того, зі сторони, яка забезпечує роботу на просвіт, зображення не повинно перешкоджати огляду місцевості.

Якщо для оформлення вітрини використати самоклеючі плівки з на півтоновою підложкою, це не зможе забезпечити достатній огляд вулиці з приміщення магазину. Саме тому для зовнішнього оформлення вітрин використовують прозорі плівки, на які наносять точкові зображення з проміжками між ними. При цьому для людини, яка дивиться скрізь таку плівку, немає істотних перепон для гарного спостереження за вулицею. При використанні такого методу важливо забезпечувати просвіт між точками не менше, ніж 25% загальної площі малюнку.

Перфоровані самоклеючі плівки

Для реклами на транспорті часто використовують плівку OneWay Vision, яка має перфорацію 30-50% та має тильну чорну основу. Це ідеальний варіант для зовнішньої реклами, адже в цьому випадку немає потреби підготовлювати спеціальні графічні файли з точковими зображеннями та забезпечувати їх точну сумісність. Для друку використовують широкоформатний принтер. Плівка з прозорістю 30% дозволяє створювати більш чітке зображення та при цьому має меньшу прозорість, а плівка 50% має менш чітке зображення та більшу прозорість. Такі плівки часто використовують для реклами на вікнах транспорту, вітринах магазинів та світлових плафонів.

Плівки з перфорацією забезпечують відмінну передачу зображення з зовнішньої стороні та не перешкоджають обзору з салону транспорту або з приміщення магазину. Сама плівка напівглянцева, біла з зовнішньої сторони та чорна з внутрішньої. Для друку зображення використовують струйний метод з використанням сольвент них чорнил, а також шовкографию та термоперенос. Для забезпечення тривалого використання зовнішньої реклами рекомендують ламінування, яке допомагає уникнути забруднення перфорацій. На даний момент асортимент плівок з перфорацією суттєво розширився – рекламодавцям доступна плівка сегменту ECO, яка по своїм властивостям нічим не гірша за матеріал LG Chem, проте має вдвічі нижчу ціну.

Сітки для реклами

Ferrari Mesh 311 – це сітка, що має відмінну міцність та виготовлена з якісної вінілової тканини, посиленої за допомогою армування поліестеровими нитками. Використовують дану сітку для широкоформатного друку з відмінними показниками якості та стійкість до УФ-випромінювання. Застосовують таку сітку для декоративного прикрашання фасадів, виготовлення широкоформатних банерів та виробів, до яких висуваються високі вимоги щодо їх якості та розмірної стабільності. Остання потреба для матеріалів, які виготовляє компанія Ferrari, задовольняється в повному обсязі, адже матеріали виготовляються з міцної поліестерової нитки, мають двохосне на тяжіння та шар з пластифікованого полівінілхлориду. Відмінні властивості сітки полягають в якісній передачі кольорів, яскравості зображення, швидкому висиханні друкованого зображення. Окрім того, поверхня сітки вкрита спеціальним лаком на акриловій основі. Слід відмітити, що дана сітка може мати протипожежні властивості у випадку, якщо вона застосовується для оформлення приміщень з великим скупченням людей (наприклад, сцени в театрах, студіях, залах засідань, спортивних залах тощо).

Для внутрішнього застосування використовується сітка ECO-MESH, яка має обмежене зовнішнє застосування. Її використовують для декоративного оформлення залів, графічних зображень в магазинах, забезпечення реклами в місцях продажу, оформлення стендів, дисплеїв та великих банерів. Для друку зображення використовують струйний метод та шовокографію з використанням чорнил сольвент них, еко-сольвентних та стійких до УФ-випромінювання. Сітка має паперовий шар з тильної сторони, який перешкоджає потраплянню фарби на друковане устаткування через перфорації.

Проекційні екрани

ALTUGLAS VISIO – проекційні екрани, призначені для велико- та малоформатної реклами. З їх допомогою відбувається мультимедійне представлення інформації в повному обсязі (на вітринах магазинів, станціях метро, в приміщеннях споруд тощо). Зі сторони спостерігача поверхня має невелику шероховатість Satin, якій притаманний антибліковий ефект. Це запобігає віддзеркалюванню світла при дії направлених джерел світла, що суттєво підвищує контрастність зображення.

Їх краще застосовувати для зовнішньої реклами в темний час, адже денне світло має значне фонове освітлення. Саме тому світлової потужності проекційної системи може не вистачити для перекриття фону. Для виготовлення напівпрозорої реклами для вітрин магазинів використовують прозорий глянцевий лист ALTUGLAS VISIO 147 27032, який відмінно підходить для офісів, залів продажу тощо. При відсутності проекції зображення на екран від має майже прозорий вигляд. Інші варіанти листів сірого кольору призначені для якісної проекційної відеореклами та створення презентацій.

Безпосередня перевага проекційних систем полягає в тому, що вони гармонійно виглядають в дизайні вітрин та торгових залів. Завдяки цьому для спостерігачів реклама стає більш яскравою та виразною, а також звертає на себе увагу завдяки звуковій та мультимедійній дії на слухача. Згідно зі статистичними даними, така реклама має ефективність, яка в 16-25 разів перевищую ефективність статичного зображення. Але для досягнення такої мети потрібно ретельно продумати рекламну концепцію, залучити для цього професійних рекламістів та дизайнерів.

Back to list

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *