Змінюємо зовнішній вигляд автомобілю: презентація литих плівок від ORAFOL

 

Все більше власників транспортних засобів бажають змінити зовнішній вигляд свого автомобілю з мінімальними зусиллями та витратами. Варіант, який передбачає автомобілю за допомогою фото реалістичної графіки великої площі вже не є виключенням з правил. В останній час все більше клієнтів не бажає задовольняти свої потреби поєднанням логотипу, повно кольорової графіки та рекламного слогану.

Слід зауважити, що багато хто з вітчизняних виробників скептично відноситься до послуг подібного роду. Але дані застереження мали сенс раніше, коли на ринку використовувались здебільшого каландровані плівки (до ш90% всього обсягу). Справа в тому, що вони мали дуже обмежений термін експлуатації. Окрім того, таки плівки мали меншу міцність та ступінь розтяжіння. Більшість їх мали клейовий шар з водною основою, що було однією з причин їх неміцності та нетривалого терміну експлуатації. Саме тому рекламодавці порівнюють використання самоклеючої плівки для реклами на транспорті зі створенням тимчасових зображень.

Використання каландрованих плівок, які створені спеціально для транспорту, цілковито виправдане. Однак при їх використанні з цією метою слід мати на увазі технічні властивості та характеристики плівок при друкуванні зображення. Вони істотно поступаються литим ПВХ плівкам преміям-категорії. Початкові умови використання плівок для подальшої експлуатації на транспорті потребували використовувати матеріали з високою еластичністю, адгезією та стійких до механічної дії.

Кілька років тому компанія «АВЕРС Новітні технології» започаткувала акцію «Реклама під хмаринками». В рамках цієї компанії плівку ORACAL 751 було використано для створення зовнішньої реклами на літаках. Про те, наскільки ефективним стало це рішення, можна сказати навіть зараз – і сьогодні в небі літають літаки з рекламними зображеннями, якість яких за кілька років активної експлуатації залишилась незмінною.

Заява про те, що готовий продукт може бути дуже якісним в залежності від якості його складових, цілком виправдане. Саме цим зумовлено зростання попиту на плівки для автомобільної графіки, які забезпечують якісне та довговічне зображення.

Наступним кроком компанії «АВЕРС Новітні технології» стало перенесення зображень на автомобілі. Для цього була використана плівка ORAJET 3951, ORAGUARD 290 та плівка з перфорацією ORAGUARD 297. Дані плівки відмінно проявили себе при використанні для оклеювання складних поверхонь. Для оклеювання був вибраний автомобіль BMW Z4, який має складну форму та конфігурацію. Сам процес оклеювання був продемонстрований на виставці REX, та став дійсно видатною подією.

Лита плівка ORACAL 3951 має невелику товщину, що забезпечує високу еластичність та повторення всіх нерівностей поверхні, яку треба оклеїти. При цьому литі плівки забезпечують відмінні якості експлуатації в умовах вулиці та здатні прослужити до 5-10 років. Плівка ORAJET 3951 має відмінні якості для друку зображення: швидко висихають чорнила для друку, стійка до дії сольвенту, діє контроль за розпливанням крапки зображення. Адгезив, використаний для створення плівки, теж має відмінну якість – навіть після багатьох років експлуатації в разі видалення він не залишає слідів на поверхні. Кольори завжди зберігають свою яскравість, незалежно від кольору поверхні. Це стало можливим за рахунок того, що тильна сторона плівки зафарбована в сірий колір. Плівка здатна витримувати широкий діапазон температур (від -50 до +100 градусів за Цельсієм), стійка до дії авто хімічних засобів.

При дотримуванні правил нанесення литих плівок можна досягти тривалого періоду експлуатації зображення (до 5 років). За рахунок цього плівка стає дуже популярною для нанесення на весь автомобіль. При цьому термін її використання визначається довго тривалістю та стійкістю фарб до вигорання. З метою збільшення терміну використання плівки в 2 рази можна використовувати ламінування зображення за допомогою спеціальних плівок. Для цього використовують ORAGUARD 290, 297, 290F та 297GF. Плівка ORAGUARD 290 має зі зворотної сторони сіліконізований папір, а плівка ORAGUARD 297 GF – тонку поліетиленову плівку. Таке покриття забезпечує кілька функцій: ламінуючи плівка надає еластичності, створює композитну систему, добре захищає зображення від дії ультрафіолету, а також від абразивної та хімічної дії на фарбований шар. Завдяки ламінату поверхня набуває глянцевості, зображення стає більш яскравим та насиченим.

Для нанесення зображення на скляні поверхні рекомендуємо використовувати перфоровані плівки з темним адгезивом – це поширена серед рекламістів плівка OneWayVision. Завдяки нанесенню ламіную чого шару на таку плівку можна зберегти колір, забезпечити збереження зображення від дії вологи та пилу (при потраплянні під перфорацію вони істотно зменшують термін використання плівки).

Техніка нанесення плівки

Очищення поверхні

Напередодні нанесення вінілової плівки слід очищати поверхню автомобіля від звичайних забруднень, жиру, масел, полірувальних сумішей, після чого поверхня повинна добре просохнути. В процесі очищення особливу увагу слід приділити місцям з ускладненим доступом – місцям кріплень, вигинів, щілин, куди повинна бути загнута плівка, тощо.

Звертаємо увагу на те, що залишки вологи на поверхні автомобілю можуть стати причиною відшарування плівки. Окрім того, для очищення поверхні слід використовувати спеціальні миючи засоби для автомобілів. Сильні забруднення (наприклад, залишки нафтопродуктів та змазки) видаляють після звичайної мийки за допомогою спеціальних речовин-розчинників типу ксилол, суміші циклогексанону, етилацетату а ізопропанолу. Деякі розчинники після використання залишають на поверхні масляну плівку, яку можна знищити за допомогою протирання з використанням спирту та протиранням безворсовою ганчіркою до повного випаровування спирту.

Якщо автомобіль старий та перефарбовувався, обов’язково слід перевірити адгезію шару фарби в малопомітному місці. Справа в тому, що часто новий шар фарби має погане зціплення з основним шаром, та після нанесення плівки новий шар фарби відокремлюється від старого, що негативно впливає на якість зображення та довговічність плівки. Для цього на непомітне місце приклеюють невеличкий шматок плівки та через 8-16 годин витримки знімають його під прямим кутом.

Температура поверхні для нанесення плівки

Не аби яку роль в процесі нанесення плівки відіграє температура поверхні. Вона повинна бути в діапазоні 10-30 градусів. Оптимальний температурний режим знаходиться в діапазоні 21-26 градусів. Цього можна досягти за допомогою витримки автомобілю в теплому боксі  або іншому приміщенні на протязі 8 годин. Якщо оклеювання буде проводитись при низьких температурах, це не забезпечить якісного приклеювання та негативно відобразиться на адгезивних властивостях плівки. Також слід запобігати потраплянню пилу на клейовий шир, що може стати причиною псування плівки та деформації зображення.

Перед початком оклеювання

Після того, як з плівки буде знято захисний паперовий шар, є лише одна спроба для правильного нанесення плівки. Сучасні виробники пропонують плівки з можливістю повторного позиціонування, проте це можуть бути лише невеликі ділянки, а не вся поверхня автомобілю.

Нанесення плівки

Для якісного наклеювання плівки слід мати такі інструменти: роликова рулетка для позиціонування та розмітки, голка для проколів великих пухирців повітря, маскуючи сітка для тимчасового позиціонування, ракель для вирівнювання плівки (поліпропіленовий або войлочний), гострий ніж для зрізання залишків плівки. Спеціалісти використовують для наклеювання плівки мильний розчин та рукавички.

Спочатку на одному з відрізків видаляють смужку сіліконізованого паперу завширшки 2-5 см. Плівкове зображення розміщувалось в потрібній площині та було закріплено зверху. Після цього плівку розміщують на найбільш плоских ділянках поверхні, вирізають місці, де будуть розміщуватися бокові дзеркала, ручки, вікна автомобілю. Захисний шар сіліконізованого паперу знімають та ретельно пригладжують плівку за допомогою ракелю та перекриваючих один одного рухів. Прагнення приклеїти плівку одразу в декількох місцях призводить до появи складинок.

Обов’язково використовувати промисловий фен – його участь складно переоцінити у випадку оклеювання ділянок, де потребується розтягнення плівки та заповнення ділянок складної форми. Якщо залишаються пухирці повітря під плівкою, необхідно проколоти їх за допомогою голки та видалити повітря назовні плавними рухами. Для зняття локальної напруги слід обробити поверхню феном з температурою повітря 75 градусів. Після нанесення плівки слід витримати температуру поверхні автомобіля на рівні 20 градусів на протязі 30 хвилин.

Через 2 дні слід повторити пригладжування плівки по всій площині для кращого зціплення клейового шару з поверхнею автомобілю.

Безпосередня перевага цієї реклами полягає у створенні яскравого та довготривалого образу з мінімальними витратами грошей та часу.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.