Защитные самоклеющиеся пленки

Защитная пленка для деревянных дверей

Захисна плівка призначена для збереження цілісності та первинного зовнішнього вигляду товару при перевезенні та доставці покупцю. Захист є тонким шаром полімерного матеріалу, який кріпиться до виробу адгезивним липким шаром спеціального акрилового клею.

Застосування захисної плівки для дерев’яних дверей
Про необхідність укриття дерев’яних дверей під час транспортування знає кожен виробник. Дерево в різній обробці є матеріалом, схильний до будь-яких видів пошкоджень – механічним, термічним, хімічним.

Чи варто говорити, що зовнішній вигляд дверей для покупця має бути ідеальним? Виробнику необхідно подбати про запобігання появі сколів, подряпин, потертостей і зберегти заводський товарний вигляд.

Особливу небезпеку для дерев’яних дверей становить волога. Полімерне захисне покриття здатне витримувати сильні перепади температури, оберігати дерев’яні вироби від згубного впливу вологи та конденсату.

Елементи кріпильних петель дверей виконуються із сталі високої міцності. Але у разі тривалого зберігання товару на складі можливе їхнє пошкодження корозією. З метою уникнення додаткових матеріальних витрат заміну металевих деталей доцільно скористатися захисної полімерної плівкою.

Еластична поліетиленова плівка повністю облягає двері, гарантуючи безпеку всіх її деталей та декоративного покриття.

Переваги використання захисних плівок
Ефективність захисних властивостей полімерної плівки ґрунтується на компонентах її складу – поліетилен високого тиску та клеючий шар.

До безперечних плюсів укривного матеріалу відносяться:

міцність до різноманітних пошкоджень;
зручність у нанесенні;
видалення без зайвих зусиль вручну (плівка знімається без залишку клею на поверхні продукції);
надійна гідроізоляція виробу;
стійкість до впливу високих температур (до +80 градусів);
тонке покриття не додає ваги під час транспортування.
Брендування продукції
Стійкість захисного шару до дії ультрафіолету дозволяє нанести на нього назву фірми-виробника дерев’яних дверей.

Яскравий логотип компанії – це додаткова реклама, що привертає увагу і підвищує інтерес покупців до бренду.

 

Back to list

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *